14 April, 2006

欣喜
欣喜
欣喜
多謝。

遲過tszyin一天收到信件但拆開還是大叫。Eleanor其實是個非常細心的人而且很懂得關心別人﹐而我正是個懶得去沖曬的人你卻幫我做了我懶做的事﹐唉﹐我感動又慚愧啊我。沒有猶疑我已把相片放進房間的相架每天看著好窩心﹗Tszyin呀﹐Eleanor就是說我們那張相很像孖生呀﹐我死都認啦呵呵!!! 喂﹐咪比熄﹐考完試好需要﹗收到postcard就好喇﹐我幾驚又寫錯地址...囉。Peace當真好乖地口密:p。朋友恢復元氣我都立即精神爽利﹐真的。我們都有 !

聽見會看見Chris Martin我暈左。不過﹐我進入人生最痛苦的兩難--我覺得我好有機會miss。如果要就個live我將會去少5日homestay蝕晒爛底﹐比家姐鬧我白癡架你為左個band show我又死要面“唔去囉唔去囉做咩事唧”。如果係個考驗未免太殘忍太殘忍你對我太殘忍。呢個唔單只係我考試的意義而且會是the live of my life我已經無去Sigur Ros講我聽我係咪半年內要miss兩個擺到口唇邊的live﹖下﹖﹖好難受我好難受好難難受我好好好難接受。

赫然發現Clad就算唔係日日都好多好多日每日包括我個名一陣仲會黎我屋企探我欣喜欣喜。我間房又亂又細SORRY!

呀還有朋友今天牛一生日快樂。21歲人生才剛開始呀。

10 comments:

Anonymous said...

送你那個生日的朋友我的live@hk門票吧
他一定歡喜得要死

Anonymous said...

by the way

多謝你

=]

Anonymous said...

一向容易面紅的我
你的說話,我的面又紅起來了
不過係人都知我不嬲都唔知醜的
你的話使我興奮得面紅,
你們這對twins喜歡便好了!^^

tszyin said...

相片我天天都看,好sweet~
Eleanor 我真係愛死你 @0@

tszyin said...

另,我好記得Eleanor每日都隨身攜帶一本寫滿電話地址生日日期既簿仔,我很喜歡。

我成日都記唔到生日日期,
又永遠都唔知人地d地址。

我冇心肝,又冇記性。認真慚愧。


給我地址。

某天我會很給你寫封信。

tszyin said...


很 給
^

K said...

Chris D. Martin:
客氣。我最中意大家都3 :pp
(身邊太少人3:'-( )

兩位小姐﹐
我好開心呀﹗知唔知﹖
好開心呀﹗
我地FAN過打BAND囉。(?!)
:-D

Anonymous said...

咁要搵日出黎夾夾band啦
之前係咪約左要黎我屋企睇戲ga先?
揀定睇咩戲啦!
再唔係等我黎搞番個live band show啦
eleanor live in yuen long 06 part2
嘻嘻!
我地要搵多d節目......補償番呢個幾月我地受左咁大0既壓力

我都冇心肝冇記性,永遠唔記住人地的電話
所以才要用到那本簿
離開那本簿,我會冇朋友......哈哈

anyway,五月中荀起,將會是給我們瘋狂的日子

K said...

節目呀﹖大把呀我﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗plan好晒呀話你聽真係﹗﹗﹗﹗﹗@O@
HAHAHHAHAHHAHAHHAH
我實癲﹐考完當日我一定要去fever一番。

Anonymous said...

嘩~你d節目有冇預我先?