17 April, 2006

為了一點資料我今天搜尋會考時的geog notes。(我每一份會考的geog notes都保存良好﹐天知道AL會發生什麼事﹖)方便快捷地我找到我要的東西﹐快得真的像不廢分秒。收起notes我只有黯然﹐當然﹐ms koo的notes整齊得令人感動﹐又心酸。早知如此﹐當天我早應該轉校了。
(我鬧夠未﹖怨氣有夠多。)

另一個問題係﹐救命呀﹐我到底要幾多號上機呀﹖下﹖係7號﹐定9號﹖定係我打去關心一線訴煩惱呀要﹖(各位問題青年﹐熱線27778899) 究竟上天聽唔聽到我悲鳴呀﹖我稔唔掂喇我真係我唔得喇我我我我我我我我我其實我我我

4 comments:

Anonymous said...

別慌張,淡定真係有錢剩ga!
船到橋頭自然直,機票到手什麼都知曉
一緊張就死好多細胞好唔抵的!
問題小"桐"呀,關心一線不適合你啦,那個是給哥哥姐姐打去的,
你打去61518337啦,兒童熱線,有個姐姐專門講咸濕笑話俾細路聽,兒童適宜的!

Anonymous said...

u can fire all the notes and books after the examination, very high. I did it before after my AL. Call me after ur exam, i help you to burn.

K said...

Eleanor,
死好多細胞<--yes I think I lost about 10 millions of billions of cells these days thinking abt the ticketing stuff. Dammmit its such a phucking hard thing to decide. But well, everything's firmed now. The ticket is booked. The date is fixed. I hope everything will be fine for me and goes according as planned. =)

Cooj,
uh huh? I can let u burn the TK Yu notes but never my baby ms koo's notes....too precious to be lost.
And, who knows if I will hv to repeat f.7 the coming year? I dun hv the guts, sorry, to burn the notes, tho i hv this thirst.

But u kn wt? TK Yu's notes have their value--the blank side. We have to love the environment arn't we? For the double-printed ones they r fucking rubbish anyway for fuck's sake.

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. » »