12 April, 2006

我最討厭我左手的無名指。
覺得它不屬於我身體
覺得它好醜陋
我現在更討厭它
討厭它的形態
討厭它的存在
討厭連住心藏的血管
我好想
換指。

誰交換﹖

6 comments:

Anonymous said...

我很喜歡我右手的無名指
它不像我身體的一部分
因為它特別有氣質
右手的無名指跟左手的相對
他們是天生一對的
嘻嘻!要換的,就要換一對~

ks said...

身體髮膚受諸父母,妳問咗未?

K said...

沒有喇...沒有什無特別的暗示
我真的打從心底裡討厭它的physical existence....很無奈。

Anonymous said...

我可否用我的尾指換你的無名指?
我彈琴時,成日都想手指尾長d

Anonymous said...

莫名其妙的傢伙

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. crescent real estate equities company Santa barbara computer repair dosages percocet Allegheny assessment county tax Abilify and depakote Bewerbung webdesigner Securities legal advice audio conference calls B l investments inc Preferred debt Guess handbag bag Nicotine patch high cholesterol allegra lillard http://www.arcoxia-bextra-celebrex-vioxx.info/insurance-brokers-canada.html President bush and investment in workers Large gay thumbs Asp nt hosting Naked asians beaver Manitowoc series 270 ice machine