19 April, 2006

先說一件事﹕PEACE生日。認識你以來你第一個生日﹐抱歉我未能和你見見面﹐見諒。你的年齡對我來說依然驚嚇﹐又無敵。姐姐(?!)祝你乖乖地生生性性。細細個識去IFF你讓我自愧不如。=)


心情今天很忙。它要照顧焦慮﹐火滾(由眼火爆引起)﹐不安﹐煩燥﹐平靜﹐irritated﹐以及興奮等狀態。
總括來說﹐起伏。其實好煩。
我真係唯有用口語講。
都話﹐誠心道歉的話可能我會接受呢﹖而家並非唔講道理。


機票事宜搞掂﹐思緒太勞碌命都短幾年。
怕輸念頭的確可以令我畢生遠離賭博﹐呢點好重要。
各位賭徒要輔導可主動搵我。
點解呀點解沉迷賭博呀﹖我覺得太恐怖呀。
唔該﹐求求你﹐跪你拜你﹐我唔想死﹐心痛症﹐抑鬱成病而死。祝我願望成真。

9號。9號。9號。我用5日快樂作賭注。

6 comments:

Anonymous said...

我....死而無憾!!!!

Anonymous said...

你好, 沒來由地也想打個招呼。
(我記得我好像在豆瓣撞到你日記的)

看你的日記讓我記起了一些遺忘已久的感覺;
還有, 也讓我想起我曾經不自覺地切斷了的有關高考的回憶。

高考完了嗎?
怎樣也好, 請加油!

Anonymous said...

here we go !
burn the "3" office!!

Anonymous said...

寫信算喇 !!

又send唔倒,激死我喇 !!

K said...

PEACE﹕
生日溜溜比人激親真係幾無孤 :'-(

嚇﹗你仲有一年就可以入機鋪喇你﹗

陳分奇﹕
幸會幸會﹐你係第一個從豆辦‘撞’入黎既人﹗

MAD爸爸﹕
!!!
本人極為pissed off﹐我到死個日都會記住3那位何姓IVAN。

P.S. r u serious? 寫信﹖我send我地址比你﹐你走唔甩。

Nadual:
你係時候consult下師傅﹐改個好名 :p

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Swellbutrin zyban bupropion side effects Fitness assessment photo Asian desktop pictures Super stationery scratch-art kit Evista peronne madonna what does generic klonopin look like phendimetrazine next day saturday cod accepted discount travel Jenna jameson site Financial planning throughout the teens and twenties Fantastic cumshots john wesley come watch me burn Erotic therapist naughty bride stories digital printing northern rivers