02 February, 2006

sigur ros

sigur ros來港
而且是4月7日
4月10日
香港高級程度會考歷史科

15 comments:

ks said...

正wo~~

睇完至考啦~~

tszyin said...

huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

tszyin said...

4月11日
香港高級程度會考生物科

Anonymous said...

冇問題啦~

Anonymous said...

嘩~唔知會唔會每位$780?...
我記得我中五考mook時 mansun 黎, 真係書到唔讀仆去.

Anonymous said...

that mean after tokyo then HK la
i will watch at Osaka 3/4, coz i cant buy ticket in tokyo
i hope u can brough ticket la !!!!

Anonymous said...

清明唔拜山都要去睇sigur ros
去邦民借錢都要買頭幾行去睇sigur ros
0係城市電腦售票網counter露營都要買到頭一行去睇sigur ros
俾一齊排隊買張偉文同陳寶珠飛ge阿嬸眼啤啤我都要去睇sigur ros
聽唔明sigur ros唱緊乜野都要去睇sigur ros
搭緊車去會場途中俾人打左荷包仲要搶埋個電話都一定要去睇SIGUR ROS

Anonymous said...

OASIS 25/02都有LIVE IN HK
那天是我的生日,也很想去!>.<
可是,27/02又開始考MOCK啦

K said...

sigur ros真係好重要之篇章

KS﹐我都覺得如果係因為去左而考得唔好
會完全係因為我抵死我溫得唔夠﹗
而家好搏命溫

講係咁講。

親愛YIN﹐點﹖﹖點﹖﹖點﹖﹖
你唔去我去我唔去你唔去你去唔我去唔去﹖﹖﹖
歷史科生物科

科科都沉重。

niki san,閣下語氣之輕鬆令人法子。

J小姐﹐呼﹗鐵定每位$450﹐物超所值啊﹗

hairy mary,仙界靈氣as形容詞最貼切啊
而﹐歷史科真係令世界好灰。

rick,tokyo好多LIVE睇﹐恨死香港仔。
我係咪好押韻﹖

又係你anonymous!幾好笑﹐我真係笑左﹗

E&E﹐啊﹐原來係你生日﹗=)
by the way, 我好中意你個名!
Eleanor係elegant!

Anonymous said...

karmen都好kimchi的
哈哈......just kidding

Anonymous said...

喜出望外收到你0既電話喎,
記住twotwosix226﹗
407我當做約實你架喇,
唔駛講你都知我係邊個啦﹗

p.s.1:係"髮指"而唔係酒井法子個"法子"。
p.s.2:唔記得話俾你聽我後日會去台北一轉呢=)有野要幫手買就出聲啦

K said...

迪迪(@v@)好丫好丫﹐DDD話你知既。

匿人﹕the best timing唔該﹗
我要誠本一品organizer! thank you@O@

Anonymous said...

興奮! 癲左! 一放學即刻返屋企聽><
我好鍾意你呀K!!!!!

K said...

aiya hahahahahahahahah
ho laaa =)
enjoy, 粉C!
<3

P.S.最中意畫醜怪公仔同寫字條。

細孖匡 said...

哇....咁就真係幾慘…我都讀緊中六…好彩係中六…