02 March, 2006

SIGUR ROS LIVE IN HONG KONG

我不會落後於大家的。
post.




Sigur Ros Live in Hong Kong with Amina

Date: April 7th 2006
日期:二零零六年四月七日

Time: 20:00 - 23:00

時間:晚上八時至十一時

Venue: HiTec Main Exhibition Hall A2 - B
地點:國際展貿中心主展覽館 A2 - B

Ticket Price: $ 590 (Seating) / $ 450 (Seating)
票價:$ 590 / $ 450 (全為坐位)

Ticket selling: http://www.hkticketing.com or 852 31 288 288
門票售賣:快達票 或 電話購票 852 31 288 288

Organizer: Lushington Entertainments (HK) Ltd
主辦機構:Lushington Entertainments (HK) Ltd

Enquiry: 852 2838 8384
查詢電話:852 2838 8384

*Ticket selling starts from 6th March, 2006*
*門票於三月六日公開發售*




我認為最好的方法是透過發條鳥先生訂票
這位人士﹐信我﹐一定能給你最好的位置。
詳情如下﹕




With help of Lushington Entertainments (HK) Ltd,
The Chinese Sigur Ros Site
is offering help with ticket booking !
!!(so that we can all sit together and trust me we can get you good seats :P )
If you are interested please email us at
webmaster@sigur-ros-chinese.com
with your NAME, EMAIL, CONTACT NUMBER andPRICE & NUMBER of TICKET BEFORE 7th March !*Note that ticket booking through us,
$10 extra charge will be collected by organizer (and NOT us)*

透過Lushington Entertainments (HK) Ltd,
詩格洛絲中文網將可替各樂迷訂票 !!!
(於是大家將可坐在一起也請相信我一定有好位 :P)
有興趣者請於三月七日前把你的姓名,電郵地址,電話及門票價值與數量一併電郵至webmaster@sigur-ros-chinese.com

*注意透過我們訂票,主辦單位將收取十元的費用(唔係我地落格)*






可以一起坐啊
很美好。

9 comments:

tszyin said...

my dear k chu
你真係去真係去決定左?

兩難問題好頭痛....

Anonymous said...

你睇幾$$呀?

細孖匡 said...

預科生真的很兩難……!
好彩我只係讀緊中六!去啦!雖然我都有讀西史,一晚je!一齊座!

K said...

yin, 真係好想去。
好想見下呢隊band真人研究點解可以製造最美麗的聲音。
好想同好多好中意好中意sigur ros的人坐埋一齊睇(聽)sigur ros。

唉。
但係我選擇4月7日晚留係屋企讀多幾粒中書溫得幾多得幾多。
對唔住
我怕死。

*唉﹐4月頭又jamie cullum live in hk。

DDD, sorry人生根本無意義﹐係呢一刻。

Niki,我睇﹖我返屋企睇CD盒!!@O@

Mr..who?? thanks for visiting.

Anonymous said...

[以往呢d咁大型既concert,總會有大量黑衣大漢充當實Q維持秩序,但今次係場館內,見到既大部份都係part time形式的大專帶位員,而且仲係以嬌滴滴的女生為主]

from east touch ,report of oasis live

嬌滴滴

Ralphiee Wonguu said...

Surprise!

u know what, I almost fell asleep in Oasis' gig...ahha...but then ...u know...they were the veli 1st band I used to like when i was a BOY...so yeah...thatz y i was there..
oh by the way...did u buy da band tee? I got the cassette one..

anywas..itz 3am in Vancouver now..*yarning*
not gonna bs ...
peace. Out.

Zzzz

Anonymous said...

Bring your books to the show, study while listening to the music. No need to thank me for suggesting such a good idea :)

Anonymous said...

Miss.K, long time no see

K said...

willy wonka,
想笑死我﹖﹖﹖

思疑該名記者應該企得幾近我﹐個日。
身後有幾件類似記者的東西因為。

Raff Raff, HEY!!!!!!!
好耐無見﹐話返香港返到幾時﹖﹖﹖
不過vancouver岩你D係真既。
下OASIS lullaby?????
其實都OK...

無﹐千祈無買tee個日﹐非常唔靚無胃口。

COOJ﹐無聊﹗我將唔會去喇﹐唉﹐每講一次都好SAD。

jonejone﹐明年若果升左city CM就會日日見@O@