09 October, 2005

拍賣


 
 

 

 我開始極度的難耐起來,可能是蜜桃女孩茶或者巧克力鍋,也可能是喜馬拉雅或金吉拉,說不定根本就是Emmily sparks或Solveig sandnesn。我深刻覺得自己被陷害了。

今天我拍賣中古煩悶,使用期限超過20年,實在很怕脫手不了,誠可議價,但此賣場恕不接受交換。

有一套還挺是完整的建構,我最近不按照計畫弄起來的。有人帶著鐵鎚來敲門,不小心敲錯方向,什麼跟什麼都碎了。

如果連我也一起碎了,豈不更好?

也許該為了所謂someone,再度走進醫院。療程要起碼4個月,能不能真正好起來,醫生總是要我合作。

今天我對擦玻璃的人有特別好感,感覺穩潔的氣味十分上道。一種無可取代的心情,不能取代複製,無法再造也不會變成中古。我賣的是煩悶,不是心情。

究竟要不要改變?再自私ㄧ點,再公正一點?我也不想要再犧牲某某,讓某某的青春快樂換我一場賭注。雖然某某早沒了青春快樂。

我一向自認自己不是能賭博的角色,但沒想到早賭下去了。十賭九輸,我不想再要什麼認同或稱讚支持,有沒有我早賭了。

昨天和Tszyin b去的大學O-Day,心裡的一團火沒被燃起,得來的反而是一鼓不安。唉,人生的交叉點,我將要如何取捨。

電影文宣說靈魂重21公克,沒想到靈魂比過期益樂多還輕,那我到底是不需要珍惜,還是得緊握在手裡?

 

Je suis perdu.

 

 
 

 

 
 

8 comments:

Anonymous said...

you are not lost

Anonymous said...

K K,
i'll sing lonely christmas when it's time, im stuck. not going back to denmark because of work.
it's christmas and new year! oh dear me...
i think of you and i'm utterly wasted.

V

Anonymous said...

hmm... nth. to say abt. u...

K said...

Dearest tata,
cant hv any holiday on christmas days?? gosh! but u got many chances in the future ge...
think it a chance to save money ..
and hell no u r not alone! let's talk in msn! i got a mic A__Av
kn wt? i always think of u too! =)
i love u, and ur new pics =)
Cheer up, chu ! the mornings r for you =)

Dear anonymous,
"nth to say" is something.
so y r u leaving comments anyway?
cheers anyway.

Anonymous said...

that's the same as when u said u r lost, but u hv sth. to say here, u hv sth. inside ur heart....

& i wanna know, even u always tend to cover.... that's why i leave "nth to say"

K said...

u r 9523

Anonymous said...

ha...why do u know ga...?!!!
ur iq is really not low

Anonymous said...

just follow yr heart and do what you want.