10 September, 2006

青春


If you're happy and you knew it, clap your hands.
當你感到高興﹐請你拍拍手。

14 comments:

Anonymous said...

i wanna leave u a comment but...
i dont know what can i say ?!

K said...

y?
coz u've got nth to say abt this picture or,
u've got nth to say to me?

Anonymous said...

i've got nth to say about 青春

Anonymous said...

真可愛青春

Anonymous said...

沒有山羊皮的青春等於沒有童年。

K said...

侯家豪﹕怎會呢﹖明明就年紀輕輕請別要扮佬。
係佬。

another K﹕並沒有答案﹐閣下可參照電影“藍色青春”。
聽聞你在香港。

last trance﹕
Oh maybe maybe it's the clothes we wear
the tasteless bracelets and the dye in our hair.
Maybe it's our loosiness.

tszyin said...

好掛住你囉

報告近況:我開左學兩個禮拜喇。每日不停學新既野,好開心。而最開心既一樣野係,你會感受到每個人都好努力咁做自己鐘意既野,學習氣紛好好。而且有好多好叻既人,自己吾覺吾覺其實會學到好多野。而且就係因為自己乜都吾識,所以反而會進步得快D,我係咁樣諗:p

仲有好多好多野想同你講呀!仲有個日既三人約會好開心!我好中意Anita佢!

p.s.我地好多時都有D免費tickets羅,如果有D咩正戲可以叫埋你一齊睇呀,當然要係你想忙裡偷閒個時啦。

仲有,我地應該下個sem就搬,到時如果你...我又...咁就好開心囉你明吾明^^

得閒就搵我呀!你吾搵我我會搵你!努力呀!我地一齊!!!

Anonymous said...

But we'e trash, you and me,
We'e the litter on the breeze,
We'e the lovers on the streets,
Just trash, me and you,
It's in everything we do,
It's in everything we do...

Anonymous said...

(啪啪) !

K said...

hairy mary: 就像看著幅褪色照片﹖

那﹐是一齣很好的電影﹐松田家的男性果然是最好的 :p
返來玩左D咩。

last trace: we are the pigs.

侯kaho: (啪啪)x2!

親愛的人親愛的tszyin﹕
哎呀係你呀BB!!!!

很好﹐同我predict的答案差唔多﹗

我就知道你會好開心﹐根本你就係屬於個個地方﹐同個班一樣咁有團火的人,一齊做大家都中意既野。你一定可以讀得好好的﹐我深信。
當身邊的人過得很順利我都會覺得條氣好順。
有機會介紹你的熱血同學俾我識.

好多野想聽你講呀﹗:-D

係﹐無乜人會唔中意Anita的﹐我覺得! :)

關於個搬字﹐我實在係勁恨﹗祝我地夢想成真!!!

共勉之﹐親愛的。

Anonymous said...

has that anita anything to do with me? all i see is millions of "?" and then the words in between..
but anyway! i just got back from bulgaria.. so good to be home! bulgaria is not really that exciting.. but i'll be emailing you soon and telling you all about it..
miss you so, so, so!!

Anonymous said...

青春的時候,別只顧駐足觀賞周圍的好風光~ 還有很多路準備要走呢 =)

Anonymous said...

we are the pigs,
but...
still life.

K said...

Anita: How much do I long to hear all your stories.
Miss you so, so, so, so, so, so, so, so here! =)

anonymous:yeah,sing it my life is brilliant, my life is pure.

last trance:
we're juz two creatures on the run.